Porady dla trenerow

15 stycznia 2016 | Reklama | By portal-strzelce.pl | 0 Comments
Porady dla trenerow

Rzeczywiście, otrzymałem około 30 kliknięć przy http://medicus.koszalin.pl/pl/o-nas $ 0,10 na sztukę (w sumie $ 3). Spośród że 3 $, otrzymałem zerowej sprzedaży i dodatkowo 29 z tych osób „odbijania” (co oznacza, że ??zatrzymaliśmy się na mojej stronie internetowej przez okres krótszy niż 5 sekund).etykiety cenowe Nie jest to dobra inwestycja i upewniłem się, że ta strona nie będzie już wysyłać reklamy (i zrobiłem zmienić sformułowanie w celu usunięcia „Fanny” z równania!).

Annecote # 2: Jeden wspólny i bardzo nagłośnione sposobem na przyciągnięcie ruchu do własnej strony internetowej jest poprzez darmowe ogłoszenia. Po raz pierwszy zrobiłem to, byłem trochę w szoku, co widziałem. Moi goście na mojej stronie skoczył na dodatkowe 150 unikalnych odwiedzin dziennie (po pierwszych księgowań.) WOW! Potem poszedł i sprawdził moje sprzedaży: zero dodatkowych punktów sprzedaży. Poszedłem i badane moje niejawnych statystyk reklam i na pewno wystarczy, około 145 z tych gości odbił. Czy to czyni ogłoszenia „złe ruchu”.

To może, ale nie do końca! Pamiętaj o tym: reklamy te są bezpłatne. A z tych 5 użytkowników, którzy nie przebywają na mojej stronie, mam dwa z nich, aby zarejestrować się w moim opt-in list. Ostatecznie oznacza to, że zapłaciłem zera dolarów dla każdego wyniku. Jest to z pewnością coś warte. Najważniejsze pytanie tutaj jest czas. Ile jest wart Twój czas? Aby dodawać ogłoszenia wymaga czasu i (jeśli jesteś przywiązany w czasie jak ja), czas to pieniądz. Ponadto, ten dodatkowy ruch boli moich gości na statystyki sprzedaży, ale kogo to obchodzi! Jest ROI (zwrot z inwestycji), że naprawdę się liczy. Inwestycja jest w tym przypadku czas, nie pieniądze.

Ruch jest obecnie królem w internecie, kiedy przyjdzie do dokonywania sprzedaży. Moim zdaniem, choć ruch tylko idzie źle, kiedy za niego zapłacić i nie produkują sprzedaży.Wszystko wolnego ruchu jest dobra (bez względu na to skąd pochodzi). Ale uwaga, wolny ruch czasem odbywa się kosztem czasu. Czy godzina opublikowania sklasyfikowane reklamy warte więcej niż nowy wpis w blogu lub przeglądu innego produktu? To jest decyzja, że ??ty, marketingu online, musi dokonać sam!

Matthew jest 32-letni przedsiębiorca online i inżynier obecnie mieszka w San Diego, CA.

Artykuł dzięki: